Div

Well...I am someone who loves to travel...and when I am not travellin I am dreamin of travellin...and always and always plannin and googling new and excitin places I would like to see! eventually I would like to say I have seen and experienced every country in the world! :) I could be 70 or 80 by the time but atleast I have seen it all! :D haha..some may call me crazy...well thats their problem! :) haha..
Anyone else want to join me in this conquest more than happy to come!

News Feed of Comments

Div
Div Hi everyone! Want to explore the unknown? - travel to Nepal and the Annapurna region on a 12 day tour this year! Unable to go due to health problems :( (gutted!) so have a voucher for less than $1000AUD but valued at over $2K :) interested? let me know and I give you more details :).Thanks!
Div
Div Ok soooo for those who are keen - its a tour run by Bohemian Tours :) have a look at their website which gives you more details regarding the tour! :) urgent sale! valued at $2990 AUD but selling it for $880 for this year!! Thank you :) http://www.bohemiantours.com/nepal1.html
3 years ago
Anand Thakur
Anand Thakur hey, is the vouchers still available? sounds too good to be true :)
3 years ago
Pri
Pri Hi Div, your trip sounds great, I'm doing parts of the Himalayas in June this year, and possibly heading to Leh from Sonmarg, but would like to join your trip next year in April. Pls let me know when you've got further details of your plan.. Priya
Div
Div Heyy! your trip sounds amazing! :) I have done parts of Himalayas in the past...got to it from different parts of India..its absolutely beautiful..actually magnificient is a better way to describe it!! I am not going anywhere this year due to some health problems :( off trekking etc for atleast another year to two..sooo my Nepal trip is being postponed :( Not sure if you are keen to buy a voucher that I bought for a 12 day tour around Nepal and the annapurna region :) let me know and I am more than happy to pass you the details!! :) thx Divya
3 years ago
Div
Div Hey hey! I just did some of the places that you have listed there a few weeks ago...absolutely beautiful and I am thinking of going back in April next year to do Nepal and the Annapurna region if you are keen to join! :) let me know! would luv for ppl to come with me! :) have a look at the trip I have created! :) thx guys!
MOUNTAIN DEW
MOUNTAIN DEW The Annapurna region is best visited in Oct Nov. So I will give it a try in Nov. I will do the 5 day Poon Hill Trek. If u like to join ur most welcome. Else I can join ur itinerary in April. I am mad about Himalayas........
3 years ago
Div
Div Definitely up to go!:) Il be in Nepal around then and then kind of startin wit Annapurna and then wherever my feet takes me really...exciting thoughts :) where you at now? I am assumin you are gettin ready for the trip! haha
3 years ago
MOUNTAIN DEW
MOUNTAIN DEW Yeah i am giving a final touch to my itinerary....u can feed my no 09811822107...just drop me a message whenever u want to connect with me. bye n take care
3 years ago
Div
Div Hey hey!! this is something along the lines of what I want to do...just need to make the jump of gettin out of work and ACTUALLY doing it!...:( easier said than done thats for sure! hehe. sooo maybe you can be the motivation behind it!
kristle van
kristle van div, i'm quite the person you need, hehehe we can be best buds cause im actually the kind of person who makes decisions now and worry consequences later.
3 years ago
Todd
Todd Kristle: funny you say that, I'm the same :) Looks like this trip has become stagnant. Check out the "RTW" at the top; lots of backpacking trips to and around Europe. I'm in Berlin right now and highly recommend a visit here. Super cheap compared to what I expected. All the best, todd.
3 years ago
kristle van
kristle van todd:wow, berlin good for you! i actually envy you now. . wish to be there too, hopefully!
3 years ago
Anirudh
Anirudh Hii...found this site of late....the trip sounds nice....though m nt much of a yoga person... :P....but ya trekkin is what i love...i am planning to go on weekend trekking trips to Himalayas starting Dec'11...would love to do a slightly longer trip as well around May-Jun'12 :) Please keep me updated with the plan. Thanks!! cheers!!
Div
Div Hey..well I am doin Nepal and places around April next year..and then sort of seeing where my feet takes me after haha...yoga is not for everyone but it is pretty awesome once you get into it!..Um..I was thinkin of startin around the Annapurna region..and then work my way to Everest base camp...and around Leh Ladakh area...not fully sure of the plan jus gonna wing it! :D
3 years ago
wilsontom
wilsontom Can you please provide me the full itinerary, actually am also planing to organize a bike trip to Khardungla and am little confused that were to start preparation. so if we can merge our trip and organise a good trip.
Div
Div Hey hey! haha I dont really have a full itinerary yet..basically I start off with Kathmandhu – Pokhara – Nagarkot - Annapurna Region for 6 day trek..and then sort of taking it from there...planning on also doing like southern china and Tibet and then making my way to Rishikesh or somewhere for a Yoga course...and then lets see! :) Which part you looking to Bike?
3 years ago
wilsontom
wilsontom ok..actually i was planning to go for Khardung la, Leh Ladhak bike trip...in this June.
3 years ago
Sophia
Sophia I would love to climb Mt Everest. But I haven't climb any other mountain that is similar to this one, so I will definitely no be ready in 2013. Great idea though! Please check my group "Lets climb Kilimanjaro" I think that would be a great mountain to start climbing for me!
Sophia
Sophia If you can push it out another year or two, then I could consider if I will be ready be that time...
4 years ago
Div
Div Hey Sophia! I am looking to climb Mt.Kilimanjaro this year in July if you are keen to join?:) haha and then maybe will be able to conquer Everest!! :)
4 years ago
sofia
sofia Heey! I lost my password for the other account, so this is my new! Are you still up to climbing Kili this July? Let me know! :)
3 years ago
Todd
Todd Hey Sophia, which route do you plan to do? We wrote about them here: http://globetrooper.com/notes/mt-kilimanjaro-routes And here's the link to Sophia's Kili trip for others who may be interested: http://globetrooper.com/let-s-climb-kilimanjaro-2013
3 years ago
sofia
sofia I really want to do the Lemosho route, because it is considered the most beautiful route, and the traffic is less.
3 years ago
Div
Div I am definitely keen to join! I would like to first conquer Kili which I plan to do this year...sooo let me see how I go with that and then take it from there :) but Everest has always been a dream of mine!.. Lets keep in touch and who knows! :D
1 to 8 of 8 Posts
Div

Vital Stats

Name Div
Home Country Australia
Contact Trooper Send Message

Travel Trivia

Which country has the most tourist arrivals?

Trivia: Which country has the most tourist arrivals?

  •  
  •  
  •